منتظر بروزرسانی برای بهبود کیفیت Galaxy A55 باشیم؟!

دوربین سامسونگ گلکسی A55 در تست دوربین DxOMark ناامیدکننده ظاهر شد!

 

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A55 اخیرا به بازار عرضه شده و متخصصان وبسایت DxOMark عملکرد دوربین این مدل میان‌رده جدید را مورد ارزیابی قرار داده‌اند.

بر اساس نتایج تست متاسفانه به‌نظر می‌رسد که دوربین گلکسی A55 در مقایسه با گلکسی A54 هیچ تغییری نکرده است. محصول جدید در تست دوربین موفق به کسب امتیاز 108 شده است؛ در حالی‌که گلکسی A54 در تست دوربین وبسایت DxOMark امتیاز 107 را به خود اختصاص داده است.

البته این امتیاز نشان‌دهنده نوعی جهش بزرگ نسبت به گلکسی A53 است؛ دستگاهی که پیش‌تر به امتیازی کمتر از 90 دست پیدا کرده بود. با این‌حال امتیاز 108 با توجه به استانداردهای مدرن یک نتیجه نسبتا ضعیف قلمداد می‌شود. البته گلکسی A55 با یک دستگاه پرچمدار فاصله زیادی دارد؛ اما این گوشی هوشمند ابدا یک دستگاه ارزان‌قیمت‌ محسوب نمی‌شود.

نتیجه به‌دست آمده توسط محصول جدید با گوشی‌های گوگل پیکسل 5 و شیائومی 11T پرو مطابقت دارد. کارشناسان DxOMark در گزارش خود به عدم ثبات در فوکوس خودکار، وجود نویز، عدم دقت رنگ و وجود جلوه‌های تصنعی اشاره نموده‌اند.

 

 

 

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش