بهترین کمرافون جهان از نظر dxomark

امتیاز DxOMark دوربین اوپو Find X7 Ultra مشخص شد: جایگاه اول برای اوپو

 

اوپو Find X7 Ultra به طور مشترک با +Mate 60 Pro در جایگاه اول لیست DxOMark قرار گرفت

 

اوپو Find X7 Ultra در تست های دوربین DxOMark موفق به کسب امتیاز کلی ۱۵۷ شده است. این تلفن هوشمند به طور مشترک با هواوی Mate 60 pro+ در جایگاه اول قرار گرفته است. این گوشی هواوی نیز امتیاز ۱۵۷ را کسب کرده بود. Find X7 Ultra در بخش های عکاسی بوکه (با ۸۵ امتیاز)، زوم تله‌فوتو (با کسب ۱۱۸ امتیاز) و نویز در هنگام فیلمبرداری (۱۱۹ امتیاز) تمامی رقبا را شکست داده است.

 

ه گفته منتقدان، عملکرد Oppo Find X7 Ultra در عکاسی پرتره عالی بود. این تلفن هوشمند در شرایط مختلف، موفق به ثبت رنگ های طبیعی و جزئیات بالا شده است. دوربین اصلی این دستگاه به سنسور ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده که تصاویری طبیعی با نویز کم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین های تله‌فوتو دوگانه Find X7 Ultra از زوم ۳ تا ۶ برابر، جزئیات استثنایی را ارائه می‌کنند.

 

عملکرد دوربین Oppo Find X7 Ultra در نور کم نیز عالی است. این دستگاه با آشکار کردن جزئیات موجود در سایه ها و نویز پایین، توجه منتقدان را به خود جلب کرده است. این دستگاه مانند آیفون ۱۵ پرو مکس (هم در هنگام عکسبرداری و هم در بخش ویدئو) نویز کمی دارد.

 

 

 

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش