Galaxy A55 و Galaxy A35 معرفی شدند

گلکسی A55 و گلکسی A35 سامسونگ با نمایشگر OLED و تراشه Exynos معرفی شدند

 

گلکسی A55 5G و گلکسی A35 5G دارای یک صفحه نمایش مشترک هستند. این دو دستگاه به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل مجهز شده‌اند. این صفحه نمایش، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دو تلفن هوشمند میان‌رده از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنند.

هر دو گوشی Galaxy A55 و Galaxy A35 از طراحی جدید Key Island سامسونگ (برآمدگی فریم در اطراف دکمه پاور و ولوم) بهره می‌برند. البته جنس فریم متفاوت است. سامسونگ در Galaxy A35 به سراغ فریم پلاستیکی رفته؛ اما فریم Galaxy A55 از جنس فلز است.

 

تراشه ٍExynos 1480 به عنوان قلب تپنده Galaxy A55 در نظر گرفته شده است. این چیپست از پردازنده گرافیکی Xclipse 530 مبتنی بر AMD RDNA2 بهره می‌برد. می‌توان این گوشی هوشمند را با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی تهیه کرد.

سامسونگ Galaxy A35 به تراشه قدیمی‌تر Exynos 1380 مجهز شده است. این چیپست در  Galaxy A54به کار گرفته شده بود. البته اگزینوس ۱۳۸۰ بر اساس فرآیند ۵ نانومتری تولید شده که نشان‌دهنده عملکرد خوب آن خواهد بود. می‌توان Galaxy A35 را با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی تهیه کرد.

 

گلکسی A55 5G سامسونگ به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 مجهز شده است. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از گشودگی دیافراگم f/1.8 به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد.

دوربین اولتراواید این دستگاه از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی (به همراه گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2) برخوردار بوده و دوربین ماکرو نیز به یک سنسور ۵ مگاپیکسلی (دیافراگم f/2.4) مجهز شده است.

گلکسی A35 5G از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی (دیافراگم f/2.2) بهره‌مند بوده؛ و برای دوربین اصلی آن نیز از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 استفاده شده است. دوربین اولتراواید (با فوکوس ثابت) وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین ماکرو نیز از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

 

Samsung Galaxy A55

 

گلکسی A55 5G و گلکسی A35 5G سامسونگ از Knox Vault برخوردارند. این یک محیط ایمن مبتنی بر سخت افزار است که از نظر فیزیکی از پردازنده و حافظه جدا شده است. این ویژگی می‌تواند از حیاتی ترین داده های دستگاه شما (مانند گذرواژه ها و الگو ها) محافظت کند.

سامسونگ Knox نیز بر روی این دو تلفن هوشمند موجود بوده که می‌تواند از نصب برنامه های مشکوک جلوگیری کرده و بدافزار ها را اسکن و شناسایی کند. Galaxy A55 و Galaxy A35 موفق به دریافت ۴ سال به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید می‌شوند و ۵ سال نیز آپدیت های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

پشتیبانی این دو دستگاه، ۲ سال کوتاه‌تر از گوشی های پرچمدار سامسونگ است، اما همچنان یک مزیت چشمگیر برای تلفن های هوشمند میان‌رده محسوب می‌شود.

 

همه چیز درباره گوشی A55 سامسونگ - وبلاگ فروشگاه اینترنتی تکنولایف

 

قیمت Galaxy A55 و Galaxy A35 سامسونگ: ۴۸۰ و ۳۸۰ یورو

می‌توان نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی Galaxy A55 5G را با قیمت ۴۸۰ یورو تهیه کرد. این گوشی در نسخه های ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی نیز قابل تهیه است. قیمت نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی Galaxy A35 سامسونگ ۳۸۰ یورو است. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این گوشی با قیمت ۴۵۰ یورو عرضه می‌شود. این دستگاه در نسخه ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی نیز قابل تهیه خواهد بود.

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش