شیائومی 14T Pro با تراشه Dimensity 9300 مدیاتک عرضه میشود؟!

 

سری Xiaomi nT Pro محصولات پرچمدار اقتصادی هستند که تلاش دارند پردازش سطح پرچمدار را با قیمت قابل خریدتر برای طیف بیشتری از کاربران ارائه نمایند. هر چند که در حال حاضر تنها حدود ۵ ماه از رونمایی xiaomi 13t pro می‌گذرد اما همین حالا شایعاتی درباره مدل بعدی وجود دارد. شنیده می‌شود که احتمالا شیائومی 14T Pro با تراشه Dimensity 9300 مدیاتک عرضه خواهد شد.

 

شیائومی 14T Pro

تراشه استفاده شده در نسل قبلی این محصولِ شایعه شده، یعنی Xiaomi 13T Pro از برند مدیاتک تامین می‌شد و مدل دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس بود. یک تراشه سطح پرچمدار که با ۱ هسته قوی Cortex-X3 سطح پردازشی بالایی را ارائه می‌کرد.

 

تراشه دایمنسیتی 9300 اما سطح رقابت را به مرحله جدیدی رسانده و ۴ هسته Cortex-X4 دارد. در حقیقت این تراشه اصلا هسته کوچک ندارد و تا دندان مسلح وارد بازار می‌شود.

 

این تراشه برای اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خط و نشان می‌کشد که انتخاب گوشی‌های پرچمدار امسال است. در نتیجه اگر نام مدیاتک خیلی برای شما دوست‌نداشتنی نباشد، می‌تواند گزینه جالبی باشد؛ به خصوص برای یک گوشی پرچمدار اقتصادی.

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش