ایلان ماسک از دستیابی به سرعت دانلود ۱۷ مگابیت بر ثانیه با اینترنت ماهواره‌ای خبر داد

ایلان ماسک بالاخره به اینترنت ماهواره‌ ای دلخواهش رسید

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس از دستیابی به سرعت دانلود ۱۷ مگابیت بر ثانیه با سرویس اینترنت ماهواره‌ای Direct To Cell و یک گوشی سامسونگ عادی بدون هیچ‌گونه تغییر خبر داد.

ارتباطات ماهواره‌ای در همه جای دنیا به دلیل در دسترس بود علاقه‌مندان زیادی دارد؛ اخبار اینترنت ماهواره‌ای هم که چند سالی است زمزمه می‌شد بالاخره به لطف آقای ماسک به حقیقت پیوست.

 

 

انتشار دوباره این پست اشاره می‌کند که این پیام از یک گوشی معمولی با استفاده اینترنت ماهواره‌ ای بدون تجهیزات جانبی ارسال شده و به کاربر پسند بودن این فناوری هم اشاره می‌کند. چراکه برای اتصال به این اینترنت ماهواره‌ای نیاز به تغییرات خاصی در گوشی ندارد. این فناوری، گوشی‌های همراه را قادر می‌سازد تا به صورت یکپارچه و بدون نیاز به ایستگاه‌های پایه قدیمی مستقر در زمین به یکدیگر متصل شوند.

ایلان ماسک در تلاش برای تکامل دیگر فناوری‌ها و همچنین رسیدن به تکنولوژی‌های جدید است. اینترنت ماهواره ای نیز یکی از فناوری‌هایی است که ایلان ماسک، قدم‌های اولیه برای توسعه آن را برمی‌دارد. قطعا داستان این سرویس اینترنت به این‌جا ختم نخواهد شد و یکی از آینده‌دارترین فناوری‌ها، همین اینترنت ماهواره‌ای است.

 

 

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش