سامسونگ گلکسی S24 اولترا در تست مقاومت انجماد پیروز شد!

سامسونگ گلکسی S24 اولترا به لطف استفاده از شاسی تیتانیومی مستحکم خود از مجموعه تست‌های طاقت‌فرسا سقوط و خراشیدگی جان سالم به‌در برده و کارشناسان را به تحسین وا داشته است. اگرچه این گوشی هوشمند دارای گواهینامه حفاظتی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار است؛ اما یک فعال یوتیوبی اخیرا تصمیم گرفت تا با انجماد 6 ساعته این دستگاه غول‌پیکر 6.8 اینچی میزان مقاومت آن در شرایط دشوار را محک بزند.

خوشبختانه گوشی گلکسی S24 اولترا در این چالش تنها نبود و دستگاه‌های آیفون 15 پرو مکس اپل و گوگل پیکسل 8 پرو نیز شرایط چالش‌برانگیز مشابهی را تجربه کردند. هر 3 گوشی پرچمدار از تست انجماد 6 ساعته سربلند بیرون آمدند؛ پدیده‌ای که از تولید انبوه گوشی‌های هوشمند تراز اول در جهان حکایت دارد.

فعال یوتیوبی با شناسه TechDroider پیش از قرار دادن 3 گوشی درون جعبه‌ای که بعدها منجمد شد؛ عملکرد صحیح پورت‌های شارژ، اسپیکرها و دوربین‌های آنها را به معرض نمایش گذاشت. در ادامه گوشی‌های سامسونگ گلکسی S24 اولترا، آیفون 15 پرو مکس اپل و گوگل پیکسل 8 پرو درون جعبه‌ای پر از آب غوطه‌ور و سپس منجمد شدند.

 

 

پس از گذشت 6 ساعت، فرآیند ذوب شدن یخ آغاز شد. در جریان این پروسه، کانال یوتیوبی اظهارات نگران‌کننده‌ای را مطرح کرد و مدعی شد که لنز دوربین پشتی گلکسی S24 اولترا و پیکسل 8 پرو دچار شکستگی شده است. خوشبختانه هر 3 گوشی پرچمدار، فرآیند تست را بدون کوچک‌ترین مشکل پشت سر گذاشتند.

تست 6 ساعته انجماد بر روی مدار داخلی گوشی‌ها هیچ‌گونه تاثیر مخربی نداشت و کانال یوتیوبی به منظور اطمینان از این موضوع، عملکرد اسپیکر، پورت‌های شارژ و لنزهای دوربین در هر 3 دستگاه را مورد بررسی قرار داد.

 

 

در ابتدا روی گوشی‌های گلکسی S24 اولترا و پیکسل 8 پرو مقداری بخار ایجاد شد؛ اما در ادامه این بخار فروکش کرد و عملکرد بی‌نقص دستگاه‌ها آغاز شد. نمایشگر هر 3 گوشی نیز به‌صورت بی‌عیب و نقص عمل کرده و در رابط کاربری دستگاه‌ها نیز هیچ‌گونه ایرادی مشاهده نشد.

اگرچه موفقیت هر 3 گوشی در تست انجماد، پدیده‌ای حائز اهمیت قلمداد می‌شود؛ اما بایستی توجه داشت که این 3 دستگاه در حداقل عمق آب غوطه‌ور شدند. در اعماق بیش‌تر آب، میزان فشار هیدرواستاتیک تشدید شده و این موضوع، دفع آب را برای شاسی گوشی‌های هوشمند دشوار خواهد کرد. به همین دلیل سامسونگ گلکسی S24 اولترا تنها در برابر نفوذ آب تا عمق 1.5 متری مقاوم است.

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش