گلکسی S23 اولترا بهترین پرچم‌دار سامسونگ طی سالیان اخیر به‌شمار خواهد رفت

یک افشاگر قابل اعتماد چینی با نام مستعار Ice Universe که در زمینه دسترسی به اطلاعات معتبر پیرامون اقدامات تحقیق و توسعه شرکت سامسونگ دارای سابقه درخشانی است؛ ادعا کرده که این برند کره‌ای در سال آینده بهترین پرچم‌دار خود طی سالیان اخیر را روانه بازار خواهد کرد.

بسیاری از کاربران ادعا می‌کنند که گلکسی زد فولد 4 روان‌ترین هندست سامسونگی مورد استفاده توسط آنها تا به این لحظه محسوب می‌شود. در واقع Ice Universe معتقد است که سامسونگ با عرضه گلکسی S23 اولترا بار دیگر به نقطه اوج خود بازخواهد گشت؛ مشروط بر اینکه کمپانی کره‌ای در رابطه با انیمیشن‌‌ها و جزئیات، کار خود را به خوبی انجام دهد.

گزارشات منتشر شده طی هفته گذشته نشان دادند که سامسونگ گلکسی S23 از یک سیستم تراشه منفرد 3 نانومتری با اسم رمز Exynos Quadra استفاده خواهد کرد. همچنین سامسونگ کماکان به استفاده از معماری AMD RDNA2 درتراشه‌های خود ادامه خواهد داد. از سوی دیگر Ice Universe خاطرنشان می‌کند که با ورود برندهای چینی به بازار جهانی

دستگاه‌های تاشو، سهم سامسونگ در این قسمت به میزان قابل‌توجهی کاهش خواهد یافت.

Ice Universe یکی از نخستین افرادی بود که در رابطه با اسمارت‌فون‌های مجهز به نمایشگر آبشاری، صفحه‌نمایش ناچ‌دار در آی‌فون X، طراحی جدید سری آی‌فون 14 و سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی شرکت سامسونگ صحبت کرد.

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش