عضو جدید خانواده آی‌فون‌ 14 اپل با نام آی‌فون‌ 14 پلاس عرضه خواهد شد

گوشی آی‌فون‌ 14 پلاس احتمالا ضمن برگزاری رویداد آینده Far Out اپل در روز 16 شهریور ماه معرفی خواهد شد. غول کوپرتینویی در جریان این مراسم از سایر مدل‌های خانواده آی‌فون‌ 14 نیز رونمایی خواهد کرد. سری آی‌فون‌ 14 از مدت‌ها قبل در کانون شایعات و گمانه‌زنی‌ها قرار داشته است. همچنین بایستی خاطرنشان کرد که میزان اطلاعات لو رفته پیرامون سری آی‌فون 14 پرو در مقایسه با مدل‌های غیر پرو به‌مراتب بیش‌تر بوده است.

اکنون بر هیچ‌کس پوشیده نیست که اپل در رویداد روز 7 سپتامبر (16 شهریور ماه) خود از مدل‌های جانشین سری آی‌فون‌ 13 رونمایی خواهد کرد. همچنین این رویداد به‌صورت فیزیکی برگزار خواهد شد. شایعات پیشین از تصمیم اپل برای عدم عرضه آی‌فون‌ 14 مینی و جایگزینی آن با آی‌فون‌ 14 مکس طی سال جاری میلادی حکایت داشتند. بر اساس گزارشات پیشین به‌نظر می‌رسد که این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی بوده و با نام تجاری آی‌فون‌ 14 مکس روانه بازار خواهد شد.

آی‌فون غیر پرو 6.7 اینچی آینده اپل احتمالا با نام آی‌فون‌ 14 پلاس عرضه خواهد شد

توئیت منتشر شده توسط یک افشاگر با نام تامی بوی موجب شکل‌گیری پرسش‌های جدی در خصوص شایعات منتشر شده پیرامون آی‌فون‌ 14 مکس می‌شود. به گفته این کاربر توئیتری، آی‌فون‌ 14 مکس هرگز به بازار عرضه نشده و غول کوپرتینویی در عوض از آی‌فون‌ 14 پلاس رونمایی خواهد کرد. بعلاوه تامی بوی موفق به کشف یک کیس شفاف اپلی با یادداشت “iPhone 14 Plus Clear Case with Magsafe” روی آن شده است.

همچنین شخص افشاگر این نام را در یک وبسایت خرده فروشی آنلاین مشاهده کرده است. این خرده فروشی در حال فروش کیس برای مدل پلاس است. با این‌حال برای اثبات تعلق این تصویر به کیس رسمی تولید شده توسط اپل کماکان شواهد کافی وجود ندارد. با این‌حال طی ماه گذشته تصویری از آی‌فون‌ 14 پرو مکس اپل همراه با ناچ i شکل در فضای آنلاین منتشر شد. با این‌حال برخی اطلاعات پیش‌تر لو رفته به احتمال عرضه یک مدل پلاس اشاره داشتند.

بر اساس گزارش وبسایت 9to5Mac، آی‌فون‌ مورد اشاره از نام تجاری آی‌فون‌ 14 پلاس استفاده خواهد کرد. به عبارت دیگر از عرضه آی‌فون‌ 14 مکس خبری نخواهد بود. بعلاوه برخی منابع دست‌اندرکار در گفتگو با این وبسایت تائید کرده‌اند که اپل برای نامگذاری هندست آینده خود از پسوند پلاس استفاده خواهد کرد. همچنین این گزارش نشان می‌دهد که اپل به شرکت‌های تولیدکننده کیس دستور داده تا از نام آی‌فون‌ 14 مکس استفاده نکنند.

هر آنچه که در رابطه با آی‌فون‌‌های آینده اپل تا به امروز می‌دانیم

بنابراین این موضوع یک نشانه بزرگ برای عدم عرضه آی‌فون بعدی با پسوند مکس خواهد بود. اکنون با اطمینان می‌توان اعلام کرد که اپل در جریان رویداد آینده Far Out از 4 مدل مختلف آی‌فون با اسامی آی‌فون‌ 14، آی‌فون‌ 14 پلاس، آی‌فون‌ 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس رونمایی خواهد کرد. یک گزارش منتشر شده طی ماه گذشته نشان داد که اپل تولید نمایشگر برای آی‌فون‌ 14 پرو مکس را افزایش داده است.

راس یانگ؛ تحلیل‌گر موسسه Display Supply Chain Consultants پیش‌بینی می‌کند که میزان تقاضا برای بزرگ‌ترین هندست ممتاز اپل بسیار چشمگیر خواهد بود. آخرین آی‌فون‌ با پسوند پلاس در سال 2017 و تحت عنوان آی‌فون‌ 8 پلاس روانه بازار شد. از آن زمان به بعد اپل تصمیم گرفت تا برای اسمارت‌فون‌های رده بالاتر خود از اسامی پرو و پرو مکس استفاده کند. بنابراین اکنون پیرامون عرضه آی‌فون‌ 14 پلاس هیاهوی زیادی به‌راه افتاده است. همچنین بر اساس گزارشات، سری آی‌فون 14 پرو از فناوری شارژ 30 واتی پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه اپل به منظور تامین انرژی مورد نیاز سری آی‌فون 14 پرو احتمالا از یک آداپتور شارژ 35 واتی جدید رونمایی خواهد کرد.

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش