تصاویر دقیق از آی‌فون‌ 14 پرو اپل در فضای وب منتشر شد

با نزدیک شدن به موعد برگزاری کنفرانس پاییزی اپل، جزئیات بیش‌تری پیرامون گوشی‌های هوشمند سری آی‌فون 14 شنیده می‌شود. فرآیند تولید مدل‌های آینده آی‌فون‌ هم‌اکنون آغاز شده و تولیدکنندگان کیس‌های محافظ و شرکت‌های طراح به منظور تولید لوازم جانبی برای این گجت‌ها به نقشه‌های دقیق آنها دسترسی دارند.

اکنون مدل‌های سه‌بعدی جدیدی از این اسمارت‌فون‌ها در فضای وب منتشر شده است. به بیان دقیق‌تر، تصاویر جدید آی‌فون‌ 14 پرو که بر پایه طرح‌های شماتیک تولید شده‌اند؛ اکنون در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند. کلیه منابع خبری به اتفاق آراء تائید می‌کنند که اپل در سری آی‌فون 14 پرو به استفاده از قالب طراحی جدید با 2 حفره در قسمت نمایشگر روی خواهد آورد. بعلاوه مدل‌های آی‌فون‌ 14 و آی‌فون‌ 14 مکس کماکان از نمایشگر ناچ‌دار استفاده خواهند کرد.

با مقایسه نمایشگر هندست‌های آی‌فون‌ 14 پرو، آی‌فون‌ 13 پرو و آی‌فون 12 پرو با یکدیگر متوجه خواهیم شد که استفاده از 2 حفره به‌جای ناچ امکان افزایش چشمگیر فضای موثر نمایشگر را فراهم می‌کند. با این‌حال در صورت مقایسه الگوی طراحی حفره دوگانه با یک حفره کوچک تعبیه شده روی نمایشگر اسمارت‌فون‌های مدرن اندرویدی، نتیجه قطعا به سود اپل نخواهد بود.

بعلاوه شخص طراح الگوی آینده در iOS 16 را مدنظر قرار داده و نمایشگر درصد باتری را به معرض نمایش گذاشته است. اپل پیش‌تر قابلیت نمایش درصد باتری را از سیستم‌عامل موبایلی خود حذف کرده بود؛ اما این مشخصه در نسخه جدید بار دیگر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. با این‌حال چنین تغییری مورد پسند کلیه کاربران قرار نگرفته است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها آی‌فون‌ 14 پرو از حالت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی خواهد کرد. همچنین ویجت‌ها در اینترفیس جدید لاک اسکرین به‌صورت شفاف نمایش داده خواهند شد. در این مورد، نمایش زمان کماکان ادامه یافته و انرژی بسیار کمی صرف خواهد شد.

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش