اپل به‌دنبال ایجاد تنوع در زنجیره تامین سری آی‌فون 14 پیش از معرفی آنها است

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت اپل در ماه سپتامبر امسال از سری آی‌فون‌ 14 خود رونمایی خواهد کرد. ظاهرا کمپانی آمریکایی به منظور جلوگیری از بروز تاخیر در عرضه هندست‌های خود به‌دنبال تنوع بخشیدن به شرکت‌های تامین‌کننده قطعات مورد نیاز آی‌فون‌های آینده است. این موضوع نه‌تنها به غول کوپرتینویی امکان می‌دهد تا وابستگی خود به یک تامین‌کننده خاص را کاهش داده و خود را در موقعیتی برتر جهت چانه‌زنی با شرکاء قرار دهد.

بدین‌ترتیب فهرست تامین‌کنندگان طرف قرارداد اپل پیش از معرفی هندست‌های سری آی‌فون 14 گسترش یافته است؛ چرا که شرکت چینی SG Micro موفق به دریافت گواهینامه‌های کیفی برای تامین قطعات مدل‌های پیشرفته‌تر سری آی‌فون 14 شده است.

مینگ چی‌کو؛ تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل مدعی شده که شرکت SG Micro احتمالا ماژول‌های PMIC مورد نیاز گوشی‌های آی‌فون‌ 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس را تامین خواهد کرد. این نخستین باری است که کمپانی چینی، قطعات مورد نیاز آی‌فون را در اختیار اپل قرار می‌دهد. این پدیده نشان می‌دهد که قابلیت‌های فنی کمپانی SG Micro در سطح استانداردهای تراز اول اپل ارتقاء یافته است. شرکت‌هایی که خواهان تامین قطعات برای اپل هستند؛ بایستی قادر به تولید لوازم الکترونیکی مصرفی درجه 1 و با کیفیت بالا باشند.

دریافت سفارشات آی‌فون‌ 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس اپل توسط SG Micro به این کمپانی چینی امکان می‌دهد تا درآمد و سودآوری خود را افزایش داده و در عین‌حال به اپل کمک می‌کند تا از بروز تاخیر در نقل و انتقال آی‌فون‌ به‌دلیل کمبود قطعات جلوگیری نماید.

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش