سامسونگ برای افزایش تولید گلکسی S22 اولترا از عرضه گلکسی S22 FE صرفنظر می‌کند

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ فرآیند توسعه اسمارت‌فون گلکسی S22 FE را متوقف کرده و این گجت هرگز به بازار عرضه نخواهد شد. این گزارش از جانب وبسایت کره‌ای The Elec منتشر شده و ادعا می‌کند که افزایش تقاضا برای گلکسی S22 اولترا و معضل کمبود تراشه، سامسونگ را وادار به اتخاذ چنین تصمیم دشواری نموده است.

خبر خوشایند اینکه تولید سری Fan Edition به‌طور کامل متوقف نمی‌شود؛ چرا که سامسونگ برای عرضه گلکسی S23 FE در سال آینده برنامه‌ریزی کرده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های اولیه قرار بود سامسونگ در اسمارت‌فون گلکسی S22 FE خود از همان تراشه مورد استفاده در گلکسی S22 اولترا بهره‌برداری نماید. با این‌حال فروش چشمگیر اسمارت‌فون پرچم‌دار سامسونگ با قلم S pen نهایتا تولیدکننده کره‌ای را وادار کرد تا در استراتژی خود برای سال 2022 تجدید نظر کند.

برنامه‌ریزی اولیه سامسونگ از تصمیم این کمپانی برای تولید 3 میلیون دستگاه گلکسی S22 FE حکایت داشت؛ اما این هدف‌گذاری کماکان برای گلکسی S23 FE معتبر خواهد بود. با این‌حال بر اساس گزارشات، سامسونگ با قدرت به سمت تحقق هدف فروش 10 میلیون دستگاهی گلکسی S22 اولترا پیش می‌رود. این پدیده مستلزم تخصیص هرچه بیش‌تر منابع موجود در راستای فرآیند تولید است.

برنامه‌ریزی اولیه سامسونگ برای سال 2023 از تصمیم این شرکت برای افزایش 30 درصدی فروش پرچم‌داران اولترا حکایت دارد. این رقم معادل 13 میلیون دستگاه است. بر اساس پیش‌بینی‌ها رقم تولید هدف‌گذاری شده برای مدل استاندارد گلکسی S23 برابر با 8.5 میلیون دستگاه خواهد بود. نهایتا گلکسی S23 پلاس با پیش‌بینی فروش 6.5 میلیون دستگاهی احتمالا از کمترین میزان محبوبیت در میان مشتریان برخوردار خواهد بود.

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش