اپل تولید آزمایشی آی‌فون 14 را آغاز کرد

اگرچه بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ظاهرا با مشکل مواجه شده است؛ اما سری آی‌فون‌ 13اپل کماکان فروش مناسبی را تجربه نموده است. بر اساس گزارشات، میزان استقبال از خانواده آی‌فون 14 احتمالا به‌مراتب چشمگیرتر خواهد بود. اکنون منابع دست‌اندرکار ادعا می‌کنند که اپل تولید آزمایشی آی‌فون‌ 14 را آغاز نموده و قصد دارد که در ماه آگوست آن‌را به تولید انبوه برساند.

بعلاوه ظاهرا اپل به تامین‌کنندگان طرف قرارداد خود اعلام کرده که فروش اولیه آی‌فون‌ 14 در مقایسه با مدل سال قبل یعنی آی‌فون‌ 13 بیش‌تر خود بود. انتظارات اپل با پیش‌بینی‌های تحلیل‌گران وال استریت هماهنگی دارد. تعداد فزآینده‌ای از تحلیل‌گران بر این باورند که چنان‌چه اقتصادهای بزرگ جهان دچار رکود شوند؛ در این‌صورت فروش آی‌فون‌های اپل کماکان از آمار فروش کلی اسمارت‌فون‌ها در صنعت بهتر خواهد بود.

‌‌اپل بر بازار اسمارت‌فون‌های گران‌قیمت تمرکز نموده و تحلیل‌گران معتقدند که تورم مربوط به کالاهای اساسی مانند مواد غذایی و سوخت بر پایگاه کاربران نسبتا مرفه اپل تاثیرات کمتری خواهد داشت. علیرغم وجود نشانه‌هایی مبنی بر کاهش میزان کلی تقاضا در بازار جهانی اسمارت‌فون، فروش آی‌فون‌‌های اپل در ماه جولای کماکان چشمگیر بود. با توجه به روند فعلی حاکم بر بازار، میزان عرضه محصولات غول کوپرتینویی احتمالا طی ماه آینده کاهش خواهد یافت.

میزان نقل و انتقال آی‌فون‌ 13 توسط یکی از کارخانجات تولید این هندست‌ها در ماه جولای امسال نسبت به جولای سال قبل به یک‌سوم رسید. چنین پدیده‌ای چندان عجیب نیست؛ چرا که فروش آی‌فون معمولا در ماه‌های جولای و آگوست کاهش پیدا می‌کند و دلیل چنین پدیده‌ای این است که اکثر مصرف‌کنندگان منتظر عرضه رسمی مدل‌های جدید آی‌فون‌ در ماه سپتامبر هستند.

یکی دیگر از منابع داخلی ادعا می‌کند که آی‌فون‌ 13 از نظر آمار مربوط به نقل و انتقال عملکرد بسیار خوبی دارد. کریش سانکار؛ تحلیل‌گر موسسه Cowen معتقد است که آی‌فون‌ 13 همچنان در اواخر چرخه حیات خود نیز از شتاب مطلوبی در زمینه فروش برخوردار خواهد بود. این موضوع تا حدی مدیون بازگشت تقاضای شدید از جانب مصرف‌کنندگان چینی است.

اپل مطابق بازه‌های زمانی سال گذشته، تولید آزمایشی آی‌فون‌ 14 را آغاز نموده است. هدف این شرکت، آغاز فرآیند تولید انبوه در ماه آگوست است. این پدیده امکان عرضه عمومی هندست در فصل پاییز و طی ماه سپتامبر را فراهم می‌کند. پیش‌بینی‌‌های اولیه اپل نشان می‌دهند که فروش آی‌فون 14 در مقایسه با مدل سال گذشته یعنی آی‌فون‌ 13 کمی بیش‌تر خواهد بود.

 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش