سامسونگ گلکسی S22 اولترا رکورد فروش تمامی مدل‌های سری گلکسی نوت را شکست!

سامسونگ روی فروش دستگاه‌های پرچم‌دار خود به شکلی جدی تمرکز نموده است. عرضه اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا در 3 ماهه نخست سال 2022 موجب شد تا غول فناوری کره‌ای، سری گلکسی نوت را با مدل‌های پرچم‌دار سری گلکسی S ادغام نماید. سامسونگ قابلیت‌های قلم Spen سری گلکسی نوت را در خانواده گلکسی S22 پیاده‌سازی کرد و مدعی شد که عرضه یک سری مجزا از هندست‌ها صرفا به بهانه قابلیت‌های قلم احتمالا اقدامی بی‌معنا قلمداد می‌شود.

با این‌حال چنین تصمیمی برای سامسونگ خوش‌یمن بوده است؛ چرا که این برند کره‌ای تاکنون موفق به فروش بیش از 11 میلیون دستگاه گلکسی S22 اولترا شده است. این رقم در مقایسه با آمار فروش کلیه دستگاه‌های سری گلکسی نوت تا به امروز به میزان قابل‌توجهی بیش‌تر است.

پس از فاجعه انفجار باتری سری گلکسی نوت 7 در سال 2017، سامسونگ با اجرای اقدامات عمده کنترل کیفیت به استقبال سری گلکسی نوت 8 رفت. این هندست اعتبار قلم S Pen سامسونگ در میان کاربران را بهبود بخشید و فروش بالغ بر 10 میلیون دستگاهی را تجربه کرد.

سامسونگ گلکسی S22 اولترا با توجه به قیمت‌گذاری پایه 1199.99 دلاری خود (که آن‌را در طیف گران‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار موجود در بازار قرار می‌دهد) فروش خیره‌کننده‌ای را تجربه نموده است. سامسونگ در زمینه فروش دستگاه‌های پرچم‌دار خود بسیار موفق عمل کرده است. همچنین این شرکت در ماه ژوئن سال جاری، قیمت‌گذاری گلکسی S22 اولترا را 125 دلار کاهش داد.

دستگاه پرچم‌دار سری گلکسی S موسوم به گلکسی S22 اولترا

این هندست به‌همراه یک نمایشگر 6.8 اینچی داینامیک آمولد 2X با نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن +QHD (معادل 3088×1440 پیکسل) روانه بازار می‌شود. بعلاوه این نمایشگر از نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی، قابلیت پوشش‌دهی 100 درصدی فضای رنگی DCI-P3 و حداکثر روشنایی 1750 نیتی برخوردار است. همچنین حسگر اثرانگشت اولتراسونیک به قسمت زیرین نمایشگر گوشی منتقل شده است.

پیکره‌بندی دوربین پشتی این اسمارت‌فون از ماژول اصلی 108 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، لنز تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و قابلیت بزرگنمایی 3 برابری و لنز پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/4.9 و بزرگنمایی 10 برابری تشکیل شده است. دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 نیز روی پنل جلویی دستگاه تعبیه شده است.

 

۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش