ساخت تشک هوشمند توسط شرکت های زیرمجموعه شیائومی

 

شیائومی اعلام کرده قصد دارد تا ساخت تشک هوشمند را به زیرمجموعه خود شرکت 8H Smart Mattress بسپارد. پیش از این نیز شیائومی اعلام کرده بود که سرمایه گذاری جمعی برای این طرح را توسط زیرمجموعه خود شرکت Fun Sleep Technology انجام خواهد داد.

تشک هوشمند شیائومی قادر است با تشخیص بخش های راست و چپ، میزان نرمی و سفتی را به طور خودکار تنظیم کند. همچنین از دیگر ویژگی‌های این تشک می‌توان به حالت خواب یوگا، دستیار هوشمند شیائومی XiaoAI ، سیستم گرمایش مادون قرمز گرافینی و لرزش جهت بیدار کردن کاربر اشاره کرد.

تشک طراحی شده توسط شیائومی با استفاده از الگوریتم های هوشمند قادر به تهیه نقشه از بدن انسان بوده و به این ترتیب فشار کیسه هوا را مناسب با همان بدن محاسبه ‌کند. این محاسبه تنها در ۲۰ ثانیه و برای کاربران مختلف انجام می گیرد. همچنین کاربران می توانند میزان سفتی تشک را با استفاده از برنامه  Mi App تغییر دهند. همچنین اپلیکیشن این توشک به نام  Mijia کاربران را قادر می سازد تا با استفاده از ریموت و دستیار هوشمند اسن تشک را کنترل کنند.

این تشک 26 سانتیمتر ضخامت دارد که ۳ سانتیمتر از لایه اولیه آن از لاتکس طبیعی ایتالیایی ساخته شده است. همچنین فنرهای استفاده شده به همراه کیسه هوا در ۶ ناحیه مختلف از این تشک می‌تواند به طور مناسب از ستون فقرات محافظت کند. سیستم پایش خواب این محصول می‌تواند گزارشی از میزان آرامش سطح خواب، مدت زمان خواب و همچنین وضعیت های فیزیکی کاربر در زمان استفاده ارائه دهد.

۵
از ۵
۲۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش