عرضه گلکسی اس 10 لایت در هند

مشتریان هندی سامسونگ می‌توانند از تاریخ ۲۳ ژانویه مصادف با ۳ بهمن گلکسی اس ۱۰ لایت را در این کشور خریداری کنند. به گزارش خرده‌فروشی بزرگ Flipkart، این گوشی که هفته پیش رسما معرفی شده بود قرار است از اوایل بهمن ماه وارد بازار شود. قیمت گلکسی اس ۱۰ لایت هنوز مشخص نیست، اما در گزارش‌ها آمده که این تلفن هوشمند احتمالا قیمتی در حدود ۵۵۰ دلار خواهد داشت.

پیش‌تر در خبری به اطلاع شما رساندیم که قیمت گلکسی نوت ۱۰ لایت احتمالا برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی ۵۰۰ دلار در نظر گرفته شده است. با این حال، مشخص نیست که این گوشی هم در کنار مدل اس ۱۰ لایت در همان ۳ بهمن وارد بازار می‌شود یا نه. صرفا می‌توانیم بگوییم، با توجه به این که هر دو گوشی با هم معرفی شده‌اند، به نظر می‌رسد که عرضه آن‌ها نیز در یک روز اتفاق بیفتد.

گلکسی اس ۱۰ لایت به عنوان موبایلی با دوربین قدرتمند شناخته می‌شود. این دستگاه دوربینی سه‌گانه دارد که از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر Super Steady OIS، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در بخش دوربین سلفی نیز یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

سایر مشخصات این گوشی هوشمند شامل چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ یا ۸ گیگابایت رم، پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱ ترابایت، نمایشگر ۶.۷ اینچی آمولد با طراحی Infinity-O، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۲۵ واتی است. گلکسی اس ۱۰ لایت از اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2.0 استفاده می‌کند.

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش