حج علی گفت:
از نظر من قیمت بالا عیب محسوب نمیشه
alireza گفت:
سلام
به هیچ عنوان این گوشی را نخرید .
خواهش می کنم متن پایین را کاملا بخونید .
من اوایل بهمن این گوشی رو از نمایندگی مایکروتل خریدم . روزی که ما رفتیم برای خرید ، من می خواستم A72 بخرم ولی وقتی از فروشنده خواستم A72 بخرم کاملا مصرانه اومد پیش من و گفت A52 هم دو میلیون ارزونتره ، هم گوشی بهتریه ، هم پردازندش قوی تره و .... . خلاصه ما هم اشتباه کردیم و خریدیدم و تو همون روز اول یه بار صفحش حالت نیم سوز گرفت ، من گفتم شاید یه باگه موقتیه . دو تا سه هفته با این گوشی کار کردم با موارد زیر روبه رو شدم :
1- صفحه همونطوری که بالا گفتم نیم سوز می شد .
2- کلا صفحه کلید قفل می کنه برای چند دقیقه . یعنی تاچ گوشی کلا کار نمی کنه .
3- بعد از نصب یه بازی یا برنامه سنگین ، پشت گوشی شروع می کنه به داغ کردن .
بعد از دو تا سه هفته مراجعه کردم به نمایندگی در بازار موبایل ایران ، گوشیو پذیرش کردن و گفتن تا یک هفته دیگه بهتون خبر می دیم . موقعی که خبر دادن من رفتم یه گوشی آکبند دیگه به اصطلاح خودشون بم دادن و جالبه بدونید گوشیو بهم تحویل دادن و من فقط یک دقیقه اون گوشی دستم بود و بعد صفحه گوشی مجددا قفل شد .باز گوشی دوم رو ازم پذیرش کردن و قراره بهم خبر بدن . اما نکته اصلی اینجاست که بعد از پذیرش گوشی دوم ، یه آقا و خانومی که صدای منو شنیده بودن و منتظر نوبتشون بودن ، اومدن جلو و شروع کردن به صحبت کردن با من . دقیقا گوشی اون خانوم هم تمام ایرادات من رو داشت . در نهایت هم شوهر اون خانوم شروع کرد به سر و صدا .
دوستان خواهشا این گوشیو نخرید . تو هر سایتی بتونم این نوشتمو می فرستم . تو این وضعیت اقتصادی مطمئنا مخاطبان این گوشیا اکثرا قشر کارمند جامعه هستن که پول این گوشی حقوق دو ماه تا سه ماهشون می شه . واقعا 10 میلیون پول کمی نیست . ای کاش قبل خرید این گوشی یک نفر هم منو راهنمایی می داد .
ممنون
محمدجواد گفت:
من حدود ۲ هفتست که گوشب رو خریدم ، دراصل هدفم دوربین قوی بود و بازی های خیلی سنگین ، ازش خیلی راضیم ، واقعا 120fps رو میده و دوربینش هم 64 واقعی هست ، صفحه نمایشش خیلی خوبه و تو هر شرایطی میشه ازش استفاده کرد ط درکل خیلی عالیه و من پیشنهاد میکنم به افراد این گوشی رو
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش