سری شیائومی 13 از نمایشگر پیشرفته ساخت سامسونگ استفاده خواهد کرد

سری شیائومی 12 با استقبال بسیار مناسبی از سوی مشتریان مواجه شده است؛ اما تمامی مدل‌های این خانواده هنوز به بازار عرضه نشده‌اند. در حالی‌که مدل‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو در قفسه فروشگاه‌ها قابل دسترس هستند؛ اما شیائومی 12 اولترا هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است. با این‌وجود پیش‌تر پیرامون مدل جانشین شیائومی 12 موسوم به سری شیائومی 13 گزارشاتی منتشر شده است.

بر اساس اعلام یک وبلاگ‌نویس مشهور حوزه فناوری با شناسه Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo، شیائومی 13 از تراشه موبایلی اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 کوالکام استفاده خواهد کرد. در عین‌حال نمایشگر این اسمارت‌فون جدید به میزان قابل‌توجهی ارتقاء یافته و پیکره‌بندی دوربین پشتی از جذابیت بیش‌تری برخوردار خواهد بود.

بر اساس گزارشات، شیائومی 13 به‌همراه یک نمایشگر بزرگ 2K با زیرساخت جدید و حواشی بسیار باریک در اطراف آن روانه بازار خواهد شد. به منظور تولید این زیرساخت جدید احتمالا از پنل E6 LUMINOUS ساخت شرکت سامسونگ استفاده می‌شود. این پنل در مقایسه با نمونه E5 به‌کارگیری شده در شیائومی 12 پرو از نظر میزان تولید نور آبی و راندمان نوری بهبود یافته است. 

سری شیائومی 13 احتمالا طی ماه دسامبر عرضه خواهد شد

سری شیائومی 13 عناصر مورد استفاده در مدل نسل قبلی را به ارث خواهد برد. این اسمارت‌فون پرچم‌دار مجهز به یک حفره کروی‌شکل در قسمت مرکز و همچنین نمایشگری با لبه‌های خمیده خواهد بود. این نمایشگر از عمق رنگ حداکثر 12 بیتی پشتیبانی خواهد کرد. بدین‌ترتیب تعداد رنگ‌های قابل پشتیبانی توسط نمایشگر از 1.07 میلیارد رنگ در پنل‌های 10 بیتی به 4 میلیارد رنگ خواهد رسید. همچنین انتقال رنگ‌ها در نمایشگر به شکل روان‌تری انجام می‌شود.

بعلاوه Digital Chat Station ادعا می‌کند که مدل مهندسی این هندست جدید دارای 2 نوع پوشش برای پنل پشتی است. یکی از مدل‌ها دارای کاور سرامیکی بوده و دیگری از پنل پشتی با پوشش گلس AG استفاده خواهد کرد. با این‌حال عرضه یک نسخه چرمی ساده در زمان‌های آینده نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود. به هرحال نسخه چرمی ساده پلی‌اورتان از سری شیائومی 12 کماکان از محبوبیت بالایی برخوردار است. با توجه به سرعت معمول عرضه محصولات جدید توسط شیائومی انتظار می‌رود که سری شیائومی 13 تا پایان سال جاری میلادی روانه بازار شود.

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش