شرکت خاویار از مدل‌های ضد گلوله سری آیفون 13 اپل رونمایی کرد.

بیش از یک سال پیش، برند لوکس خاویار از مدل‌های سفارشی سری آیفون 12 اپل رونمایی کرد. در این مدل‌ها به منظور آرامش کاربران حساس نسبت به مقوله حریم خصوصی، تمامی ماژول‌های دوربین در قسمت‌های پشتی و جلویی دستگاه حذف شدند.

اکنون این برند آماده عرضه دومین ورژن از سری مذکور بوده و برای ساخت این هندست‌ها از زره ضد گلوله کلاس BR-2، محصول شرکت NPO TCIT بهره گرفته است. این شرکت در زمینه ساخت خودروهای زرهی و هلیکوپترهای جنگی تخصص دارد.

یک ویدیوی تبلیغاتی جدیدا منتشر شده نشان می‌دهد که ورژن The Stealth 2.0 از گوشی‌های آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس اپل در برابر شلیک گلوله به اندازه کافی قدرتمند بوده و حتی پس از اصابت گلوله نیز کماکان قابل استفاده هستند. همچنین شرکت خاویار مدل تیتانیومی این هندست‌ها با مقاومت بالا در برابر ضربات را تولید نموده است. این مدل نیز در برابر شلیک تپانچه مقاومت نموده و دارای 4 سنسور دوربین دست نخورده است.

این‌بار نیز همانند مدل‌های پیشین سری Stealth تنها 99 دستگاه از این هندست‌ها تولید خواهد شد. همچنین کاربران می‌توانند از میان مدل‌های 128 گیگابایتی تا حداکثر 1 ترابایتی آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند. ارزان‌ترین مدل با قیمت‌گذاری 6370 دلاری عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که پیشرفته‌ترین مدل یعنی آیفون 13 پرو مکس با 1 ترابایت حافظه‌داخلی، 7980 دلار قیمت‌گذاری شده است.

البته بایستی خاطرنشان کرد که این هندست‌ها صرفا قادر به دفع 2 گلوله بوده و پس از اصابت گلوله دوم بلا استفاده خواهند شد.

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش