آیفون XR، به عنوان گوشی قرضی اپل به کاربران

از ۴ نوامبر، آیفون XR دستگاه جایگزینی خواهد بود که در صورت طولانی بودن مدت زمان تعمیر دستگاه، به کاربر داده می‌شود.

 

به گزارش دیجیتال ترندز، هنگامی که تعمیر دستگاه شما زمان زیادی طول بکشد، اپل یک آیفون جایگزین را برای مدتی کوتاه در اختیار شما قرار می‌دهد. طبق یادداشت داخلی کشف‌شده توسط MacRumors، آیفون XR از ۴ نوامبر به‌عنوان دستگاه جایگزین هنگام تعمیر آیفون کاربران به آن‌ها داده می‌شود. البته این یک برنامه جهانی نخواهد بود. تنها فروشگاه‌های اپل و ارائه‌دهندگان خدمات مجاز اپل می‌توانند آیفون XR را در طول تعمیرات طولانی‌تر در ایالات متحده آمریکا و سایر مناطق به‌عنوان دستگاه جایگزین ارائه دهند.

 

گزینه تلفن جایگزین نیز تنها در صورتی در دسترس خواهد بود که اپل استور تشخیص دهد آیفون شما باید از طریق پست به مرکز تعمیرات اپل ارسال شده تا سرویس شود. باید به این نکته نیز اشاره کرد که کاربر ۱۴ روز پس از تاریخی که اپل اعلام می‌کند آیفون تعمیری آماده تحویل است، فرصت دارد تا آیفون جایگزین را برگرداند.

 

در حال حاضر، اگر تعمیر آیفون شما بیش از حد معمول طول بکشد، اپل آیفون ۸ قدیمی را ارائه می‌دهد. این شرکت اکنون در حال تغییر به سمت آیفون XR است که یک سال پس از آیفون ۸ عرضه شد. این گوشی با به‌روزرسانی‌های عمده‌ای نسبت به آیفون ۸، از جمله ویژگی‌هایی مانند Face ID و بریدگی گسترده بالای صفحه‌نمایش همراه است. همچنین این تلفن هوشمند از تراشه توانمند A12 Bionic به همراه ۳ گیگابایت رم و باتری ۲۹۴۲ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. درست است که دیگر نمی‌توان آیفون XR را به عنوان یک دستگاه قوی نام برد، اما باید برای یک یا دو روز کافی باشد؛ به‌علاوه این دستگاه از iOS 15 پشتیبانی می‌کند و تاکنون هیچ مشکل جدی درباره آن گزارش نشده است.

 

منبع: digitaltrends

 

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش