تمامی مدل‌های سری گلکسی S23 سامسونگ از طراحی مشابه نسل قبل بهره خواهند برد

به‌نظر می‌رسد که اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار نسل آینده سامسونگ از الگوی طراحی مدل‌های نسل فعلی و تقریبا بدون هرگونه تغییر نسبت به آنها استفاده خواهند کرد.

یک افشاگر مشهور با نام مستعار Ice Universe پیش‌تر اعلام کرد که گلکسی S23 اولترا از طراحی مشابه با گلکسی S22 اولترا برخوردار خواهد بود. با این‌حال اکنون وی ادعا می‌کند که مدل‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس نیز تقریبا از طراحی مدل‌های نسل قبلی خود کپی‌برداری خواهند کرد. این افشاگر با انتشار توئیتی اعلام کرد:

“اسمارت‌فون‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس از طراحی مشابه با گلکسی S22 بهره خواهند برد؛ تا جایی‌که حتی فریم بدنه نیز بدون تغییر باقی خواهد ماند. همچنین نمایشگر، سنسورها، ماژول‌های دوربین و باتری نیز احتمالا مشابه مدل‌های سال گذشته خواهند بود. با این‌حال پردازنده هندست‌های جدید به اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 ارتقاء خواهد یافت.”

این موضوع بدان معناست که پرچم‌داران آینده سامسونگ به لحاظ پارامترهای کلیدی و ابعاد، مشابه مدل‌های خانواده گلکسی S22 خواهند بود. هنوز مشخص نیست که سامسونگ برای متمایز نمودن هندست‌های نسل جدید خود چه راهکاری را به‌کار خواهد بست.

در رابطه با گلکسی S23 اولترا نیز به‌نظر می‌رسد که میزان انحنای لبه‌های نمایشگر در این هندست کاهش یافته و طراحی آن به پنل‌های تخت نزدیک‌تر خواهد شد. افزایش پهنای فریم بزرگ‌ترین تغییر در گلکسی S23 اولترا محسوب می‌شود. این موضوع به معنای کاهش میزان انحنای گلس نمایشگر است. Ice Universe از جمله نخستین افرادی بود که پیرامون اسمارت‌فون‌های مجهز به نمایشگر آبشاری، وجود ناچ در نمایشگر آی‌فون‌ X، طراحی جدید آی‌فون‌ 14 و سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ صحبت کرد.

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش