تصویر آی‌فون‌ 14 پرو اپل در 5 مدل رنگی مختلف منتشر شد

تا موعد رونمایی از سری آی‌فون 14 اپل کمتر از 2 هفته دیگر زمان باقی مانده است. در این میان مدل‌های آی‌فون 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس با وجود بهره‌گیری از حفره‌های جدید روی نمایشگر بیش از سایر اعضای خانواده جالب توجه هستند. بر اساس گزارشات، سری آی‌فون 14 پرو در 5 مدل رنگی مختلف عرضه خواهد شد. این مدل‌ها در تصویر زیر به معرض نمایش گذاشته شده‌اند.

از میان 5 مدل رنگی قابل عرضه برای آی‌فون 14 پرو، 3 گزینه شامل مشکی (که برخی منابع خبری از آن تحت عنوان Classic Graphite یاد می‌کنند)، نقره‌ای و طلایی پیش از این نیز مورد استفاده قرار گرفته‌اند. با این‌حال مدل‌های آبی و بنفش 2 گزینه جدید به‌شمار می‌روند. مدل رنگی آبی با نمونه به‌کارگیری شده برای آی‌فون 13 پرو تفاوت دارد. همچنین مدل رنگی بنفش از یک زاویه دید خاص به‌صورت آبی قابل رویت است.

برخی منابع جدید در زنجیره تامین مدعی شده‌اند که مدل رنگی بنفش رنگ آی‌فون 14 پرو دارای افکت گرادیان بوده و در نور و زوایای دید متفاوت، سایه‌های رنگی مختلفی را به معرض نمایش می‌گذارد. بسیاری از تولیدکنندگان معروف لوازم جانبی هوشمند از جمله Lvlian و Baseus اقدام به عرضه محافظ نمایشگر برای گوشی‌های موبایلی خانواده آی‌فون نموده‌اند.

اخیرا تصویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که گوشی‌های سری آی‌فون 14 پرو یا ماکت‌های آنها را با رنگ‌آمیزی‌های مختلف نمایش می‌دهد. همچنین یک ویدیوی پیش‌تر منتشر شده تائید کرد که رنگ بنفش صرفا در زوایای خاصی ظاهر می‌شود. رویداد معرفی محصولات جدید اپل در روز 7 سپتامبر (16 شهریور ماه) برگزار خواهد شد.

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش