موجودی شیائومی میکس فولد 2 در بازار چین ظرف مدت 5 دقیقه به پایان رسید!

کمپانی شیائومی چند روز قبل از 2 اسمارت‌فون برتر خود با اسامی ردمی K50 Extreme Edition (با نام مستعار ردمی K50 اولترا) و شیائومی میکس فولد 2 رسما رونمایی کرد. گوشی پرچم‌دار تاشو جدید شیائومی همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ مدل جانشین شیائومی می میکس فولد به‌شمار می‌رود؛ هندستی که در سال گذشته به بازار عرضه شد.

فروش اسمارت‌فون شیائومی میکس فولد 2 در بازار چین از امروز آغاز شد و اکنون کمپانی چینی اعلام کرده که موجودی این اسمارت‌فون تاشو ظرف مدت تنها 5 دقیقه به اتمام رسیده است. با این‌حال به تعداد دستگاه‌های فروخته شده هیچ اشاره‌ای نشده است. مدل پایه این اسمارت‌فون مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 8999 یوان (1325 دلار) قیمت‌گذاری شده است؛ در حالی‌که مدل مجهز به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمتی 9999 یوان (1474 دلاری) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. نهایتا پیشرفته‌ترین مدل مجهز به 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی نیز با قیمت‌‌گذاری 11999 یوانی (1769 دلاری) روانه بازار خواهد شد.

از جنبه مشخصات سخت‌افزاری نیز شیائومی میکس فولد 2 مجهز به یک پنل 6.5 اینچی E5 AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتزی و پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس Victus است. با باز شدن دستگاه، نمایشگر داخلی Eco OLED با اندازه 8.2 اینچ مقابل دیدگان کاربران نمایان خواهد شد. این نمایشگر دارای رزولوشن 2.5K بوده و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. همچنین این پنل مجهز به روکش شیشه‌ای فوق‌العاده نازک (UTG) بوده و از دوربین زیر نمایشگر نیز میزبانی می‌کند.

توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام به‌همراه حداکثر 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. دکمه پاور در قسمت جانبی بدنه گوشی با حسگر اثرانگشت ادغام شده است. در بخش دوربین نیز شیائومی میکس فولد 2 مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه با برند لایکا است. سیستم دوربین از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 ساخت شرکت سونی، لنز فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی گوشی نیز به منظور برقراری تماس‌های ویدیویی و ثبت تصاویر سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از جنبه نرم‌افزاری این اسمارت‌فون با رابط کاربری سفارشی شیائومی موسوم به MIUI 13 و سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار می‌شود. انرژی مورد نیاز دستگاه نیز از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تامین می‌شود.

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش